|

Ontvang vergelijkbare jobs in je e-mail voor

Office Manager Leuven M/V

DAOUST S.A banner

Office Manager Leuven M/V


Voor ons Job Center te Leuven zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en ervaren Office Manager M/V.

Daoust is een bedrijf op mensenmaat, dat door de jaren heen een structurele partner van de arbeidsmarkt geworden is, actief in de 3 regio's en in de 3 landstalen, met meer dan 250 vaste medewerkers.

Sinds het ontstaan hecht Daoust veel belang aan onthaal en diversiteit. De menselijke en maatschappelijke waarden evenals de kwaliteit van de geleverde diensten zijn essentieel. Daoust wenst dat zijn medewerkers een weerspiegeling vormen van de moderne maatschappij in al haar rijkdom en verscheidenheid. Wij garanderen een objectieve selectieprocedure, waarbij kandidaten uitsluitend getest en geselecteerd worden op basis van hun kwaliteiten en vaardigheden.

Daoust werd opgericht in 1954 en is momenteel het meest ervaren Belgisch HR-bedrijf. Het bedrijf is actief in de belangrijkste domeinen van de Human Resources via 6 afdelingen: Interim, Selectie & Rekrutering, Outplacement, Dienstencheques, Job Academy & Public Sector.


U bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het omzetcijfer van uw Job Center. Hiervoor onderneemt u de volgende taken:
  • U ontwikkelt de commerciële activiteiten van uw Job Center dankzij uw diepgaande economische kennis van de regio Leuven. U bezoekt nieuwe klanten en fideliseert uw bestaande klantenbestand.
  • U neemt deel aan economische evenementen in uw regio.

U bent verantwoordelijk voor het management van uw team. Hiervoor onderneemt u de volgende taken:
  • U zorgt ervoor dat uw Job Center goed draait en dat de waarden van Daoust gerespecteerd worden binnen uw team.
  • U volgt de vooropgestelde doelstellingen van de consulenten nauw op en begeleidt en ontwikkelt hen op het commerciële vlak.
  • U communiceert vlot met uw team om een optimale service te garanderen voor uw klanten.
  • U stelt samen met hen plannen op voor toekomstige commerciële acties.
  • U organiseert wekelijkse vergaderingen om de nodige prioriteiten te stellen.


  • U heeft ervaring als Office Manager of minstens 3 jaar relevante ervaring in de HR-sector.
  • U beschikt over een uitstekende kennis van het Nederlands.
  • U beschikt minstens over een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • U bent commercieel ingesteld en klantgericht.
  • U heeft een goede kennis van de interim- en HR-sector.
  • U heeft uitstekende kennis van de sociale wetgeving.
  • U houdt van uitdagingen en u bent resultaatgericht.
  • U houdt van netwerken en het opbouwen van langdurige klantenrelaties.
  • U bent dynamisch, proactief en assertief.
  • U bent een echte team player en houdt er van om mensen te motiveren.


  • U maakt deel uit van een dynamisch bedrijf, in volle groei en ontwikkeling.
  • Naast een toffe uitdaging kan u rekenen op een aantrekkelijk salaris en talrijke extralegale voordelen (maaltijdcheques, trimestriële bonus, groepsverzekering, hospitalisatie verzekering, enz...).
  • Tevens is er een professionele opleiding en coaching voorzien door onze Daoust University zodat u een succesvolle carrière binnen Daoust kan uitbouwen!

..... Aarzel niet en solliciteer nu!

Job Information
  • Company
    Daoust
  • Location
    Leuven, Flemish-Brabant 3000
  • Job Status/Type
    Voltijds Onbeperkte duur
  • Job Category
    Verkoop/Business Development
Solliciteer Online
  • Occupation
    New Business Development
    Algemeen/Overige: Verkoop/Business Development
  • Work Experience
    2 tot 5 jaar
  • Education Level
    Professionele bachelor(A1)
  • Career Level
    Manager (Manager/Teamverantwoordelijke)
  • Industries
    Uitzendbureaus/Werving & selectie
  • Reference Code
    JO-FIOU-PHND_1487346090
  • Contact
    Barbara Bonny
  • Posted
    17/02/2017