|

Ontvang vergelijkbare jobs in je e-mail voor

Insurance & Legal Officer

Progress HR Banner

Insurance & Legal Officer

Progress HR is een selectiekantoor gespecialiseerd in expert en managementprofielen binnen de domeinen Sales & Customer Service, HR, Finance, Engineering, Supply Chain en Logistics. Voor onze opdrachtgevers kijken wij uit naar de best passende kandidaat, voor onze kandidaten willen wij een toegevoegde waarde zijn in hun zoektocht naar een volgende carrièrestap.

Onze klant is één van de referentiebedrijven binnen de bouwsector in de regio. Zij kenmerken zich door het zeer volledige productaanbod én een maximale service.

Functie
Als Insurance & Legal Officer ben je verantwoordelijk voor alle opvolging van alle verzekering- en schadedossiers binnen de groep.
Je staat in contact met de verzekeringsmakelaar, bank, tegenpartij en volgt de dossiers administratief en inhoudelijk op.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het contractmanagement van de organisatie en volg je hier alle juridische zaken in op.
Tot slot zal je ook instaan voor het beheer van het wagenpark ( personenwagens ) van het bedrijf

Profiel
Je beschikt over een bachelordiploma binnen verzekeringen of rechtspraktijk en beschikt over een aantal jaren ervaring binnen verzekeringen of contractmanagement.
Je bent hands on mentaliteit, werkt heel nauwgezet en bent een zelfstarter.

Aanbod

Je komt terecht binnen een organisatie in volle groei.
Uiteraard kan je rekenen op een aantrekkelijk salaris ifv je profiel en toegevoegde waarde voor de organisatie.

About Progress HR

About Progress HR

Wij willen werken aan duurzame partnerships, meedenken en ons persoonlijk inzetten om samen te werken aan uw HR uitdagingen zodat uw bedrijf klaar is voor de toekomst.

Daarvoor willen we uw organisatie leren kennen en uw business uitdagingen leren begrijpen, samen met de cultuur en waarden waar uw organisatie voor staat.

In eerste instantie willen we ons inzetten voor het vinden van het juiste talent voor uw sleutelposities, van young potential tot management. Daarnaast willen wij u graag begeleiden en adviseren in uw HR vraagstukken.

Samenvatting

  • Bedrijf
    Progress HR
  • Locatie
    Schoten, Antwerp 2900
  • Salaris
    2.000,00 - 3.000,00 € /jaar
  • Type job
    Voltijds
    Onbeperkte duur
  • Job Categorie:
    Administratie/Secretariaat
  • Occupations:
    Administratieve ondersteuning
    Algemeen/Overige: Administratie/Secretariaat
  • Relevante werkervaring
    2 tot 5 jaar
  • Carrièreniveau
    Startersniveau (beperkte ervaring)
  • Opleidingsniveau
    Professionele bachelor(A1)
  • facebook