|

Ontvang vergelijkbare jobs in je e-mail voor

Administratief Medewerker Back...

Recrewtment Jobs

Administratief Medewerker Backoffice


Onze klant is gevestigd in Berchem (Antwerpen) en is gespecialiseerd in contactcenteractiviteiten. Men is gespecialiseerd in zowel inbound- als outboundopdrachten, waarbij de kwaliteit van het contact met de klant het centrale uitgangspunt is.

Welke taken mag je verwachten in deze functie?
  • Je bouwt expertise op in verschillende activiteiten die jou worden toegewezen, je ondersteunt jouw collega's ook vanuit je eigen expertise.
  • Je voert controle uit op contracten en facturen.
  • Je maakt nieuwe contracten op en berekend contractwijzigingen en voorstellen voor klanten.
  • Je voert bestellingen voor geleasde projecten en staat hier ook in voor de betalingen aan de leveranciers.
  • Je bezorgt aan klanten duplicaten van leasingcontracten, aflossingstabellen, aankoopfacturen,...
  • Je waakt over de dagelijkse workload en neemt, in samenspraak met je leidinggevend, actie om de vooropgestelde KPI's te realiseren.
  • Alle aspecten van de dienstverlening worden door jou met een kritisch en opbouwende geest benaderd, waarbij het klantenbelang centraal staat.


Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
  • Bachelorniveau, of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een goede kennis van Frans en Engels
  • Je verricht graag administratief werk, dit zeer ordelijk en nauwkeurig.
  • Je bent PC-vaardig en kan je snel inwerken in nieuwe toepassingen.
  • Je bent flexibel en betrouwbaar, je kan snel nieuwe info verwerken.
  • Je bent stressbestendig en kan omgaan met plotse werkdruk.
  • Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie.
  • Je bent klantgericht en professioneel.
  • Je bent communicatief vaardig
  • Je bent bereid om opleiding te volgen in Leuven (5 à 7 weken).


Wat mag jij verwachten van onze klant?
  • Je werkt voltijds van maandag t.e.m. vrijdag van 08:30 - 17:00.
  • Een omgeving waar initiatief sterk wordt geapprecieerd.
  • Een toffe sfeer in de groep met oog voor persoonlijk welzijn.
  • Marktconform loon met extralegale voordelen: maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding openbaar vervoer,...
  • Uitstekende opleiding en jobbegeleiding.

Over Ons

Recrewtment

Recrewtment staat gelijk aan maatwerk. We beseffen als geen ander dat elke kandidaat, medewerker of bedrijfsklant andere noden heeft. Die zin voor nuance en de wens om iedereen optimaal tegemoet te komen in hun verwachting is bij ons de belangrijkste bouwsteen om tot een partnership te komen op de lange termijn. Bij ons kan u terecht voor een helder advies, concrete oplossingen en vooral gepassioneerde medewerkers.

Onze missie is dan ook om een verschil te maken in het HR-landschap! Futureproof en no nonsense, vormen de hoekstenen van onze filosofie. Oplossingen die de tand des tijds kunnen doorstaan zonder dat we er doekjes om winden. Op die manier bouwen we dagelijks verder aan het uitzendkantoor van de toekomst.

Samenvatting

  • Bedrijf
    Recrewtment
  • Locatie
    Berchem, Antwerp
  • Type job
    Voltijds
    Beperkte duur
  • Job Categorie:
    Administratie/Secretariaat
  • Occupations:
    Administratieve ondersteuning
    Office Management
    Secretaresse/Personal Assistant
  • Sectoren
    Telecommunicatie
    Banken/Consumentenkrediet
  • Opleidingsniveau
    Secundair onderwijs
  • Referentiecode
    CEBL01_1510658539
  • Contact:
    Lore Krols
  • E-mail:
    Solliciteer
  • facebook
  • twitter